Tvättar

Godmorgon .
Vaknade imorse när fredde åkte ock jobbade sen blev det direkt ner i tvättstugan , verkligen inget kul alls men skönt att bli av med all tvätt .. Men en av tvättmaskinerna funkar inte så blir ner extra runder vilket är surt eftersom det blir svårare men barnvagnen , men finns inte så mkt att göra antar jag för laga kan hon inte !? När vi varit i tvättstugan sussade lillprinsen så blev att promenera bort till solariumen ock sola lite , testade det man stod upp i rätt soft ändå eftersom jag får lite panik av dem man ligger ner i .. Men brun blev jag inte det minsta så ska ditt på fredag igen ock försöka hålla det så framöver att sola två gånger i veckan , men bara en kortare stund nu i början . Sommarkroppen måste kanske förberedas lite nu för inte så himla nice annars , vem vill egentligen vara blek ock tjock i sommar !? Har även klippt mig så nu är inte håret lika sletet mer ock ska köpa hårfärg så det blir nyblonderat nu i veckan , ska försöka bli mån om mitt utseende faktikst ;) Måste ner till skatteverket efter nästa runda i tvättstugan ock försöka fixa papper så jag kan deklerera , sista dagen ock papperna är försvunna duktiga mig ;s Nu blir det att sluta sitta här vid denna dumburken ock diska ist så här ser någorlunda ut när fredde slutar , kanske till och med hinner städa helt här hemma vilket är mitt mål .. Ni får ha det underbart ♥

Kommentarer
Postat av: Moster

Hej Ida....Konfan är kl 15.oo... Varit skojj om ni kommit ju..Om så det bara e du & Melvin,,Men jag förstår om det blir problem.. Å du,,Du e fin redan nu...så söt så...ta hand om er så länge Älskade Ida..krama Melvin från mej

2010-05-03 @ 12:42:10
Postat av: Denise

GUMMAN.

kan du inte skriva i stycken? bara ett tips, blir lättare att läsa. :) saknar dig <3

2010-05-06 @ 20:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0