Tvätt

Godmorgon .

Jag har lovat att skriva här från ock med idag så får väll hålla det men dock är lusten helt borta , kanske för att det inte hänt så mkt ännu ock inte lär hända så mkt mer !? Känns som det enda som händer idag är att städa ock tvätta , inget vidare roligt men sånt som är ett måste .. Jag verkligen hatar att behöva tvätta när man är ensam , blir en massa svårt att bära både tvätt ock melvin . Lyckligtvis är tvätten klar vid tolv så efter det slipper man allt det dära svåra men förrviso hade det varit skönt om den var längre så man hade hunnit vila mellan runderna ;s Helvete kom på att dem sista tre maskinerna inte blev startade nu när jag vart där nere ock hinner inte starta om heller , dukigt eller vadå !? Jag hoppas verkligen bara att det är en inbillning så att det är tvättat när jag kommer ner eller bara blivit rent fast tekniskt omöjligt . Som jag började tänka på det nu men får mitt svar när jag ska ner i tvättstugan för sista gången om en halvtimme ock sen blir det ett jävla projket att få upp allt i lägenheten , kan man inte få ha någon superkraft eller något som trollkvinna eller bamsestark !? Äsch nu finns där inte så mkt mer att skriva förtillfället så detta inlägget blev om min tvätt, verkligen intressant att läsa för er ;s Men ni får ha det underbart så hörs vi kanske sen annars blir det imrn ♥   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0