Kommenterar anonymt

Godmorgon ..

Jag har sovit helt underbart inatt som en riktig prinsessa verkligen & fredde hade också sovit bra vilket var nice , dock har melvin faktikst vaknat lite mer än vanligt inatt ock varit ledsen men blivit bättre så fort han får nappen ;b Sitter ock dricker en kopp te nu ock funderar över vad som kommer hända idag, blir väll antagligen städa lite och ta lillprinsen på en promenad så han får frisk luft ock jag lite motion..
Hade fått en liten pinsam kommentar på ett av inläggen där min blogg fortfarande var in secret ock där stod det ungefär "det räcker man går in på kikki's blogg så har du kommenterat med din där och då har man din" , hjärtat lilla man kan hitta min blogg var som eftersom jag skrivit den överallt ock kommenterar med den överallt efter att jag valde öppa den för såna patetiska människor som dig (;
Dessutom har människan valt att vara anonym vilket innebär att man inte ens kan stå för vem man är eller inte riktigt vet vem man själv är , dock är det inte så svårt att lista ut för det finns inte så många som dig tjejen .. 
Jag har aldrig förstått det med att vara anonym när man kommenterar , man ska väll ändå stå för det man skriver vare sig det är bra eller dåligt !?
Förresten idag är det måndag ock jag har lovat mig själv att inhandla ett block, varför undrar ni kanske !?
Det kan ni fortsätta göra för varför kommer ni inte få veta ännu iaf, men ni kan alltid gissa (;
Nu finns det inte mer att skriva eller berätta ock lillprinsen har vaknat så ni får ha de underbart så hörs vi kanske ikväll ♥

Kommentarer
Postat av: Kitte

Visst edet kul med anonyma kommentarer,därför jag har min spärrad så jag måste godkänna alla kommentarer innan dom publiceras..Folk har inga egna liv ibland ska jag säga !!



Åh vill oxå gå lång promenad med bebis NU!!

Kan ju knappt gå 10 meter utan börja leta eftet toalett ;)



Kram

2010-05-10 @ 12:24:48
Postat av: Mamma..

Yihha för dig, mkt behagligare att läsa, lite luftigare,, saknar er <3<3<3

2010-05-10 @ 17:41:39
Postat av: Alexandra

Heej gumman hoppas allt ära bra med er kram

2010-05-10 @ 22:39:25
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Moster

Hej lilla gumman..Hoppas ni mår bra..JAdu desssa små knottar sover när de vill & inte vill..Jag passar gärna om ni vill sova ut hehehehe....

Jag lämnar en Brio solbädd till mamsen idag till er..HAde den mest i husvagnen till Edwin när han skulle sova..Faktiskt väldans praktiskt.Slippa ha vagnen med ner på stranden,,Så kan man ha den istället..Ta hand om er,,Vi finns här om det e nått...Kramis Hälsa FRedde & Fillipa

2010-05-11 @ 07:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0