BAD DAY

Goddag .

Hur är eran dag !? Min är absolut skit, hoppas er inte är mkt bättre ;) Dock gäller det inte min familj ock släkt! 
Vaknade hur tidigt som helst ock kunde inte somna om så blev upp ock valde kläder eftersom jag ock lillprinsen skulle in till helsingborg för att fotgrafera till tidningen, letade efter det idiotstället i två timmar sen när jag väll hittar det har dem infört att man måste boka tid ock även höjt priset fast det första är det som stör mig :@ 
Blåser gör det som bara den ock kallt är det både inne ock ute så tänker bosätta mig med vinterjacka till det är sommar på riktigt nu, fick bara falska förhoppningar häromdagen.. Dessutom när vi är på bussen ifrån det idiotstället blir melvin hungrig och väskan har jag givetvis glömt där, snacka om inte min dag va!? Förhoppningsvis blir dagen mkt bättre när min älskade pojkvänn kommer hem för då ska vi ock storhandla  vilket jag tkr om super mkt, min handelslista på två sider sooo secretbiimbo style ;D Fredde kom med förslag att vi skulle åka till liseberg på lördag om vädret tillåter ock vi hittar barnvakt, så vem vet blir kanske en tripp dit i helgen.. Nu ska jag städa ur mig allt surt inom mig, ni får ha det underbart så hörs vi ♥

Kommentarer
Postat av: Moster

Hej Ida,,jamen det låter kul för er att aåka å koppla av tillsammans L.. Asså jag jag jobbar till 16 på söndag ca..men om du har förtroendet så tar säkert Robban & Frida er son.. å jag kan garantera att det går 100% bra..å sen e jag ju hemma =)

Du kunde ju ringt så hade jag kört er till fotograferingen å vi kunde fikat å sånt..tänk på det att vi här på landet åsså ställer upp.kram vi hörs ikväll kram

2010-05-25 @ 15:27:44
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

Hej!

Jaha vad roligt! När kom din lilla prins? :)

2010-05-25 @ 18:53:43
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: matilda haglund

allt bra ?:)

2010-05-25 @ 22:27:26
URL: http://matildakorjoula.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Usch du verkar inte ha tur idag gumman... Hoppas det blir en tripp till liseberg.. :) Kram om dig

2010-05-25 @ 23:07:40
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: moster =)

Asså Ida lilla..Jag skrev fel såg jag ang lördag..jag skrev att jag sluta 4 på söndag men det e ju på lördag..Så..fundera nu lilla du..Vi finns här.puss & kram.hälsa alla

2010-05-26 @ 11:14:02
Postat av: kikki

hej, vi saknar er, och 'lskar er . vi har det super bra , ses snart love u

2010-05-26 @ 18:28:25
Postat av: Carrobaby

sv: haha eller hur? :S men tack så mycket <3



klart jag skulle kunna men dock skickar jag bara själva bilden/headern för jag vet inte hur man sätter dit den xD (fick hjälp själv med det)

2010-05-30 @ 13:55:09
URL: http://carrobaby.blogg.se/
Postat av: Carrobaby

sv: haha okej! okej , kollar & kommenterar

2010-05-30 @ 15:47:34
URL: http://carrobaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0