STATISTIK

Godmorgon ..
Jag ber om ursäkt att det inte blev någon upptadering igår men hade fullt upp se när kvällen var kommen så decka jag på soffan .. Vi hade bvc besök på morgonen ock lillprinsen växer som bara den , liten blir stor alldeles för snabbt . Melvin klarade även av att följa en leksak med blicken när sköterskan kollade det , kan lova att han fick e stolt mamma då som övat på det hemma ;p När vi kom hem blev det mest att städa fast hant inte med så mkt som hade behövts blev kanske någon paus för mkt och sen är jag extremt seg när jag städar , någon mer som är det omedvetet för det är faktikst nt medvetet !? När fredde kom hem skulle vi egentligen till ikea men han var för trött men idag har han lovat mig så hoppas det blir av , vill ha blommor därifrån till köket (: Vaknade imorse av att telefonen ringde hela tiden så blev upp och sen mysa med lillprinsen ock när klockan var elva blev det ner till blomsteraffären och köpa någon kruka ock annat skit , kostade inte någon förmögenhet så att det blev skit också är inte hela världen . Jag var inne och kollade min statistik förrut och såg att jag hade betydligt fler läsare än vad jag gett min adress till , visst är det kul med läsare men om jag skriver att ni som fått den ska hålla käften vad är då problemet att inte göra det !? Ni tkr väll det är så himla roligt att läsa om att det varit problem inom vår familj ock så vidare , men vill ni veta en sak eran idioter som inte kan vara tysta det är faktikst bra mellan oss igen ock ikväll ska vi ha världens mysigaste kväll bestämmer jag ! Nu ska jag ringa elin ock snacka lite skit sen försöka städa lite för är långt ifrån klart , ni får ha det underbart ♥

Kommentarer
Postat av: bliixt

så himla söta skor :) ÄLSKAR <3

2010-04-28 @ 21:05:35
Postat av: Lotta,

Synd att inte folk kan vara tysta när man vill att dom ska vara det.:( man kan liksom snart inte lita på någon,. men men det är bar att det är bra mällan er igen. MVH Lotta

2010-04-30 @ 11:29:09
Postat av: Moster

Så söta dojjor gumman..Jag har lite bebbe kläder till er..Förvisso säkert alldeles för stora än,,Men det kommer en dag han kan använda dem,,,Har nån söt klänning med till Lilla prinsessan med..Klart det är bra mellan er..Bra Ida,,Skit i vad andra tycker,,Puss & kram..

2010-05-03 @ 12:47:21
Postat av: Anonym

Det räcker man går in på kikkis blogg, så hittar man din komentar . Så lätt var det att hitta din blogg!

2010-05-10 @ 08:39:51
Postat av: laskjdlask

Bara det att du länkar din blogg på facebook.

2010-08-02 @ 18:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0