Välkomna

Hejsan.
Jag har valt starta denna sidan för att undvika vissa läsare , förrviso hade det kanske varit lättare med lösenord tänker ni då !? Men vill ändå starta om en del saker här i livet ock då kändes detta som allra bäst för min del . Det har varit en del saker som hänt så nu är jag ock melvin hos mina föräldrar , sov här inatt vilket var underbart snällt av dem .. Melvin trivs som fisken i vattnet med all uppmärksamhet men han märker faktiskt av att detta inte är hemma , så ni kan tänka er att han sov med mig inatt min lilla bebis som tar väldigt stor plats ;b Som ni kanske förstår är det kärleken mellan fredrik ock mig som inte funkar för tillfället , kanske så att den aldrig kommer funka igen men vad ska man göra !? Jag kommer alltid att älska honom obeskrivligt mycket ock min kärlek till honom kommer alltid att finnas där , men sånt räcker inte och huvudsaken är att melvin har det bra därför blir det såhär . Min blogg kommer att bli offentlig inom kort men innan dess vill jag faktiskt att den inte länkas eller skrivs ut , utan jag träder fram med den när jag känner att vem som helst kan få läsa osv .. Det är faktikst så att nästan alla som ber om den kommer att få den men då vet jag vilka läsare det är ock det känns bäst , ni får ha det underbart så hörs vi imrn ♥

Kommentarer
Postat av: Kitte

Jättetråkigt att höra gumman. Tänk på Melvin i första hand. Kramar till tusen.

2010-04-25 @ 20:43:24
Postat av: Jenny

Du/ ni vet var vi finns hjärtat, tänk på Melle <3 KRAM!!

2010-04-26 @ 19:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0