GRATTIS

Hellu.
Måste faktiskt börja detta med att skriva grattis till mig själv för att jag skriver för andra dagen i rad, var inte så aktiv på min förre detta blogg men nu ska det bli ändring .. Vi är i klippan ock hoppas det förblir så eftersom då är familjen samlad ock funkar det så är man som lyckligast , dock är det inte helt ok mellan oss ännu men förhoppningsvis fixar detta sig . Dem säger att kärleken övervinner allt ock det ska vi leva upp till om jag får bestämma , det verkar även som att fredrik vill fixa detta så håll tummarna för oss . Jag var i stan en runda med melvin därvi köpte hans allra första skor , ska försöka ladda upp en bild så ni får se dem imrn och bli avendsjuka (; Vi har även gått en runda i klippan där vi hittade en body och en spratteldräkt till honom sen även ett par sandaler till mig själv sen födesedagspressent till min ena lillasyster som fyllde år igår , hoppas nu bara det är något som hon tycker om men det antar jag faktikst nu inför deras semster . Nu blir det att hålla kväll här hemma och försöka reda ut allting , måste verkligen tacka alla som finns där för mig ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Klart vi hoppas det löser sig för er , vi gillar Fredrik, det hoppas jag han vet, även om ni båda strular till det som ni gör..

Så får ni banne mig snart bestämma er för era föräldras hälsa tåler inte det här <3<3<3

2010-04-27 @ 09:06:50
Postat av: bliixt

hoppas det löser sig mellan er gumman :) <3

2010-04-27 @ 11:54:09
Postat av: Lotta

Jag hoppasd attt allt kommer att bli ok mellan er väldigt synd att det skulle bli såhär. men man få se framåt ock inte bakot så ni fixar det säkert ni få tänka på att ni är trötta, då kan man bli irreterad lätt men jag tror på er ock Hoppas att vi stöter på varandra igen så jag få se din son. jag kände inte igen dig sist vi träffades så jag fick tänka till så när du va borta kom jag på att det va du :P hehe..

2010-04-27 @ 12:27:16
Postat av: Jenny

Ja, du vet ju vad jag har sagt, jag hoppas verkligen oxå att ni reder upp allt som hänt, men vissa saker får man ju bara inte göra...så e det med det!! Gör ont i mig o se dig så ledsen o så..men detta kommer ni fixa, kärleken övervinner det mesta <3 JAG vet det :P STOR kram till ER <3

2010-04-27 @ 17:03:11
Postat av: eliin

synd att vi inte träffades igår men som jag märkte nu så har haft fullt upp. men jag hoppas verkligen att det löser sig för er och att vi ses snart:D

2010-04-27 @ 18:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0